Hop til hovedindholdet

2650 Hvidovre

Rosenhøj Boldklub, Jubilæums og Sommerfest 2016

Arrangementsbeskrivelse

Jubilæums- og sommerfesten starter kl. 18.30 med spisning, som vil består af en grillmenu med tilbehør. Der vil være mulighed for at købe øl, vin og vand hele aftenen.

Aftenens foreløbig program ser sådan ud:

kl. 18.30 Festmiddag fra den store Grill

kl. 18.30 Musikskolen spiller live musik

kl. 20.30 DJ Jean Van Baden "En DJ og Event Ikon "

kl. 21.00 Band med Live musik

kl. 22.30 DJ Jean Van Baden "En DJ og Event Ikon "

kl. 02.00 Festen lukker og slukker

Vi glæder os til at se nye samt gamle Rosenhøj venner, læs mere på vores Facebook side (tryk her).

Husk på at der foregår noget ved Rosenhøj hele dagen. Vi kan nævne at kl. 10 er der kickoff på Lagkagestævnet for de yngste, og kl. 12.30 starter receptionen. Kl. 14 vil der være en showkamp, og kl. 15.30 vil der være lagkagestævne for de lidt ældre ungdomsspiller.

Der vil også være lagkagestævne for senior/oldboys/veteran som også starter kl. 15.30. I løbet af dagen vil der være forskellige aktiviteter for børnene, og også lidt for de voksne.

Hvem er DJ Jean Von Baden?
En DJ og Event Ikon som har sat sit i særdeleshed personlige "præg" på den danske musik scene, har gennem årtier bevist han er "klub-jammer" og kan "forhekse" enhver fest, hvilket er bevist utallige gange på de danske Diskoteker og til store events. Jean Von Baden er ikke kun et Ikon men også et menneske med mange udfordrende livsoplevelser, oplevelser og erfaringer han idag hjælper andre med som terapeut, han tager "livets-skole" seriøst og er en som han selv siger "se tilbage på livet - men rejs dig menneske". Dejligt med menneskelige Ikoner, der vil noget for andre.

P.S. HVIS DU TILMELDER MERE END EN PERSON ELLER FLERE TYPER (BØRN/VOKSEN), SÅ BRUG "LÆG I KURV" FOR HVER TILMELDING INDEN DU TRYKKER PÅ "START TILMELDING".

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >